Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Czy jesteś dobrym słuchaczem?
Czy naprawdę wiesz, o czym mówią ludzie wokół ciebie?
Żony i mężowie, dzieci i rodzice, pracownicy i szefowie twierdzą, że nie są słuchani. Pewnie mają rację, a w dodatku sami nie potrafią tego robić.
Autorzy, Paul J. Donoghue oraz Mary E. Siegel, pytają, jak to się dzieje, że ludzie mają trudności ze słuchaniem, które jest przecież niezbędną częścią naszego życia. W odpowiedzi zostawiają nam poradnik pełen historii i przykładów, pokazujący, jak poznać i opanować SZTUKĘ SŁUCHANIA. Ten przewodnik zaprowadzi cię do wzajemnego zrozumienia, łagodzenia konfliktów, wprowadzania dobrych zmian, wspierania bez zbędnych porad, by doświadczać tego, co daje nam większe szczęście – lepszych relacji!
To wartościowa mapa lepszego słuchania. Stanowi prosty, prowadzący nas krok po kroku poradnik, jak rozwijać tak trudną sztukę.
Joan Lunden
Autorka i była współprowadząca program Good Morning America
Po książkę powinni sięgnąć wszyscy ci, którzy chcą uważniej słuchać. To podstawowy poradnik o słuchaniu, rozumieniu i byciu rozumianym. Przypomina, że dobra komunikacja stanowi istotę udanych związków. To lektura obowiązkowa!
James O’Donnel
Dyrektor Zarządzający, Szef U.S. Equities, Citigroup
Paul J. Donghue, Mary E. Siegel – psychologowie prowadzący prywatną praktykę, napisali ponad 50 artykułów poświęconych problemom z chorobami przewlekłymi, umiejętnościami komunikacyjnymi oraz dynamiką rodziny.
Waga | 0,351 kg |
---|---|
Liczba stron: | 240 |
Format: | 14,2 x 20,5 cm |
Rok wydania: | 2023 |
Okładka: | miękka |
ISBN: | 9788327731388 |
Podtytuł: | Jak słuchać i budować udane relacje |
Producent | WYDAWNICTWO WAM |
autor: | |
Podtytuł |
Ostatnio oglądane
45,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00zł.
39,90zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90zł.
4,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,00zł.
40,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00zł.
8,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,00zł.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.