FAQ

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zwrot

Regulamin Zwrotów

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, możesz odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.

Jak dokonać zwrotu?

Powiadomienie: Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: zamowienia@szaron.pl. W tytule wiadomości wpisz: Zwrot towarów.

Informacje w wiadomości: W treści wiadomości podaj następujące dane:

  • imię i nazwisko zamawiającego,
  • numer zamówienia,
  • nazwy oraz ilość zwracanych towarów,
  • numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy (w przypadku wcześniejszej płatności przelewem),
  • powód zwrotu (opcjonalnie).

Wysyłka zwracanych produktów: Odeślij paczkę ze zwracanymi produktami na adres:

Księgarnia Szaron
ul. 3 Maja 49A
43-450 Ustroń

Na paczce napisz wyraźnie: ZWROT.

Koszty zwrotu

Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem.

Zwrot środków

Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do nas. Zgodnie z prawem konsumenckim, koszty pierwotnej usługi wysyłki (dostawy do klienta) podlegają zwrotowi wyłącznie do wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy.

Produkty zwracane nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być w stanie nienaruszonym. Jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub został uszkodzony, odpowiadamy za zmniejszenie jego wartości proporcjonalnie do stopnia naruszenia, co może skutkować obniżeniem kwoty zwrotu.

Zwrot w przypadku nieodebrania przesyłki

W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nas jako nadawcy, zwracane są jedynie środki za produkty. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Kontakt

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: biuro@szaron.pl.

Reklamacje

Możesz zgłosić reklamację, jeśli zauważysz, że twoje zamówienie jest niezgodne z opisem lub zostało uszkodzone.

  • W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami drogą mailową: zamowienia@szaron.pl
  • W temacie wiadomości wpisz: Reklamacja
  • W wiadomości należy zamieścić: opis oraz zdjęcie niezgodności/wady/uszkodzenia.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od odebrania wiadomości. Wadliwe produkty zostaną wymienione na pozbawione wad. W przypadku, gdy nie będzie takiej możliwości, otrzymasz zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki zamówienie zostało opłacone.

Czas dostawy

Szybkość jest dla nas priorytetem.

Zamówienie złożone realizujemy
w dni robocze do godz 12:00 tego samego dnia
w dni robocze po godzinie 12:00 następnego dnia roboczego
w weekend w poniedziałek

Czas dostawy produktu uzależniony jest od wybranej metody przesyłki.

Na terenie Polski:

rodzaj wysyłki czas dostawy
odbiór osobisty natychmiast
Poczta Polska 1-4 dni roboczych
Kurier DPD 1-2 dni roboczych
Inpost Paczkomaty i Kurier 1-2 dni roboczych
Orlen Paczka 2 dni robocze

Zamówienia telefoniczne realizowane są następnego dnia roboczego.

Koszt dostawy

Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy.

Zamówienia o wartości powyżej 150 zł wysyłamy za darmo (dotyczy klientów detalicznych).

  • Paczkomaty InPopst 24/7 – 18,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 (pobranie - płatność BLIK w paczkomacie) – 20,00 zł
  • Poczta Polska Odbiór w punkcie – 16,00 zł
  • Paczka Poczty Polskiej – 18,00 zł
  • Kurier – 22,00 zł
  • Kurier (za pobraniem) – 25,00 zł
  • Orlen paczka Odbiór w punkcie – 10,50 zł
  • Odbiór osobisty – za darmo

 

Metody płatności

W Szaron przygotowaliśmy dla Ciebie różne opcje zapłaty za zamówienie.

Dowiedz się więcej o poszczególnych możliwościach:

Płatność przy odbiorze

Wybierając odbiór osobisty przesyłki w księgarni stacjonarnej w Ustroniu możesz zapłacić przy odbiorze paczki. Akceptujemy płatności gotówką  i kartą płatniczą.

Płatność za pobraniem ↓

Wybierz przesyłkę z uwzględnieniem opcji “za pobraniem”, aby zapłacić przy odbiorze paczki. Możliwość płatności za pobraniem obowiązuje przy wysyłkach kurierskich oraz w niektórych Paczkomatach. Pamiętaj – przygotuj dokładną kwotę płatności. Kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Uwaga! Płatność za pobraniem nie obowiązuje na produkty w przedsprzedaży.

PayU ↓

To metoda szybkiej płatności, dzięki której zapłacisz wprost z Twojego konta bankowego bez konieczności wprowadzania danych do przelewu. Wybierz tę opcję płatności, a zostaniesz przekierowany na stronę wyboru swojego banku, gdzie po zalogowaniu do twojego konta i potwierdzeniu płatności, zostanie automatycznie wykonany przelew za zamówienie.

iMoje ↓

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

PayPal ↓

To darmowy system płatności internetowych. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu PayPal. Jako nowy klient systemu płatności PayPal możesz zalogować się jako gość albo zarejestrować nowe konto w serwisie. Jako zarejestrowany klient PayPal powinieneś bez problemu zalogować się do systemu za pomocą swoich danych i zaakceptować płatność. W ciągu kilku minut zamówienie zostanie zarejestrowane. Stosując płatność PayPal wyrażasz zgodę na wewnętrzne warunki użytkowania PayPal.

Płatność przelewem tradycyjnym ↓

Wybierając opcję płatności przelewem tradycyjnym, musisz pamiętać, aby wykonać przelew w wysokości wartości zamówienia na konto bankowe Szaron. Wybierz odpowiednie konto bankowe i wykonaj przelew. W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane. Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty. Jeśli chcesz przyspieszyć ten proces, po dokonaniu wpłaty wyślij potwierdzenie przelewu na: zamowienia@szaron.pl

Dane do przelewów

z banków na terenie Polski (w złotówkach) ING Bank Śląski

62 1050 1083 1000 0090 6991 4514

z banków zagranicznych (w złotówkach) ING Bank Śląski

IBAN: PL 62 1050 1083 1000 0090 6991 4514

SWIFT: INGBPLPW

wpłaty na konto walutowe

EURO (oszczędzasz opłaty dewizowe):

ING Bank Śląski

IBAN: PL 72 1050 1096 1000 0090 7600 5322

SWIFT: INGBPLPW

wpłaty na konto walutowe

DOLAR (oszczędzasz opłaty dewizowe):

ING Bank Śląski

IBAN: PL 11 1050 1096 1000 0090 9649 9125

SWIFT: INGBPLPW

 

Wysyłka zagraniczna

Wysyłamy na cały świat. Koszty przesyłki uzależnione są od kraju docelowego.

Aby poznać koszt dostawy:

  1. Dodaj produkty do koszyka.
  2. Wprowadź dane do wysyłki.
  3. W panelu podsumowania zamówienia wyświetli się koszt dostawy.

*Nie dotyczy wysyłki do Wielkiej Brytanii - jest wyceniana indywidualnie po złożeniu zamówienia.

 

 

Karty podarunkowe

Podaruj trafiony prezent!

W Szaron możesz zamówić bon podarunkowy, który umożliwi zakup dowolnych produktów w naszym sklepie stacjonarnym lub internetowym. Każdy bon podarunkowy jest bezterminowy.  Możesz wybrać bon w formie elektronicznej lub w postaci karty podarunkowej.

  • Elektroniczna karta podarunkowa

Elektroniczną kartę podarunkową można zamówić i zrealizować jedynie w sklepie internetowym. Zarówno zakup jak i jej realizacja jest w pełni zautomatyzowana. Kartę kupisz tutaj.

Wejdź w powyższy link, podaj kwotę, w wysokości której powinna zostać wystawiona karta podarunkowa. Podaj imię osoby obdarowywanej. Złóż i opłać zamówienie. Po zaksięgowaniu wpłaty, karta o podanej wartości zostanie przesłana na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

Elektroniczny bon podarunkowy możesz wydrukować lub przekazać osobie obdarowywanej w formie elektronicznej.

Realizacja elektronicznego bonu podarunkowego. Jeśli chcesz zrealizować bon podarunkowy:

  1. Zrób zakupy na szaron.pl
  2. Przejdź do koszyka.
  3. Wpisz kod z karty podarunkowej w polu KOD RABATOWY
  4. Ciesz się prezentem skrojonym na miarę!
  • Plastikowa karta podarunkowa

Kartę upominkową w formie fizycznej możesz zakupić w naszej księgarni stacjonarnej w Ustroniu. jest ona do wykorzystania tylko stacjonarnie.

 

    Twój koszyk jest pustyPrzejdź do sklepu
      Dodaj kupon
      Scroll to Top