FAQ
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Zwrot
Regulamin Zwrotów
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, możesz odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.
Jak dokonać zwrotu?
Powiadomienie: Napisz do nas wiadomość e-mail na adres: zamowienia@szaron.pl. W tytule wiadomości wpisz: Zwrot towarów.
Informacje w wiadomości: W treści wiadomości podaj następujące dane:
- imię i nazwisko zamawiającego,
- numer zamówienia,
- nazwy oraz ilość zwracanych towarów,
- numer konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy (w przypadku wcześniejszej płatności przelewem),
- powód zwrotu (opcjonalnie).
Wysyłka zwracanych produktów: Odeślij paczkę ze zwracanymi produktami na adres:
Księgarnia Szaron
ul. 3 Maja 49A
43-450 Ustroń
Na paczce napisz wyraźnie: ZWROT.
Koszty zwrotu
Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem.
Zwrot środków
Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do nas. Zgodnie z prawem konsumenckim, koszty pierwotnej usługi wysyłki (dostawy do klienta) podlegają zwrotowi wyłącznie do wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy.
Produkty zwracane nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być w stanie nienaruszonym. Jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub został uszkodzony, odpowiadamy za zmniejszenie jego wartości proporcjonalnie do stopnia naruszenia, co może skutkować obniżeniem kwoty zwrotu.
Zwrot w przypadku nieodebrania przesyłki
W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nas jako nadawcy, zwracane są jedynie środki za produkty. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Kontakt
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: biuro@szaron.pl.
Reklamacje
Możesz zgłosić reklamację, jeśli zauważysz, że twoje zamówienie jest niezgodne z opisem lub zostało uszkodzone.
- W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami drogą mailową: zamowienia@szaron.pl
- W temacie wiadomości wpisz: Reklamacja
- W wiadomości należy zamieścić: opis oraz zdjęcie niezgodności/wady/uszkodzenia.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od odebrania wiadomości. Wadliwe produkty zostaną wymienione na pozbawione wad. W przypadku, gdy nie będzie takiej możliwości, otrzymasz zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki zamówienie zostało opłacone.
Czas dostawy
Szybkość jest dla nas priorytetem.
Zamówienie złożone | realizujemy |
w dni robocze do godz 12:00 | tego samego dnia |
w dni robocze po godzinie 12:00 | następnego dnia roboczego |
w weekend | w poniedziałek |
Czas dostawy produktu uzależniony jest od wybranej metody przesyłki.
Na terenie Polski:
rodzaj wysyłki | czas dostawy |
odbiór osobisty | natychmiast |
Poczta Polska | 1-4 dni roboczych |
Kurier DPD | 1-2 dni roboczych |
Inpost Paczkomaty i Kurier | 1-2 dni roboczych |
Orlen Paczka | 2 dni robocze |
Zamówienia telefoniczne realizowane są następnego dnia roboczego.
Koszt dostawy
Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy.
Zamówienia o wartości powyżej 150 zł wysyłamy za darmo (dotyczy klientów detalicznych).
- Paczkomaty InPopst 24/7 – 18,00 zł
- Paczkomaty 24/7 (pobranie - płatność BLIK w paczkomacie) – 20,00 zł
- Poczta Polska Odbiór w punkcie – 16,00 zł
- Paczka Poczty Polskiej – 18,00 zł
- Kurier – 22,00 zł
- Kurier (za pobraniem) – 25,00 zł
- Orlen paczka Odbiór w punkcie – 10,50 zł
- Odbiór osobisty – za darmo
Metody płatności
W Szaron przygotowaliśmy dla Ciebie różne opcje zapłaty za zamówienie.
Dowiedz się więcej o poszczególnych możliwościach:
Płatność przy odbiorze ↓
Wybierając odbiór osobisty przesyłki w księgarni stacjonarnej w Ustroniu możesz zapłacić przy odbiorze paczki. Akceptujemy płatności gotówką i kartą płatniczą.
Płatność za pobraniem ↓
Wybierz przesyłkę z uwzględnieniem opcji “za pobraniem”, aby zapłacić przy odbiorze paczki. Możliwość płatności za pobraniem obowiązuje przy wysyłkach kurierskich oraz w niektórych Paczkomatach. Pamiętaj – przygotuj dokładną kwotę płatności. Kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Uwaga! Płatność za pobraniem nie obowiązuje na produkty w przedsprzedaży.
PayU ↓
To metoda szybkiej płatności, dzięki której zapłacisz wprost z Twojego konta bankowego bez konieczności wprowadzania danych do przelewu. Wybierz tę opcję płatności, a zostaniesz przekierowany na stronę wyboru swojego banku, gdzie po zalogowaniu do twojego konta i potwierdzeniu płatności, zostanie automatycznie wykonany przelew za zamówienie.
iMoje ↓
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
PayPal ↓
To darmowy system płatności internetowych. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu PayPal. Jako nowy klient systemu płatności PayPal możesz zalogować się jako gość albo zarejestrować nowe konto w serwisie. Jako zarejestrowany klient PayPal powinieneś bez problemu zalogować się do systemu za pomocą swoich danych i zaakceptować płatność. W ciągu kilku minut zamówienie zostanie zarejestrowane. Stosując płatność PayPal wyrażasz zgodę na wewnętrzne warunki użytkowania PayPal.
Płatność przelewem tradycyjnym ↓
Wybierając opcję płatności przelewem tradycyjnym, musisz pamiętać, aby wykonać przelew w wysokości wartości zamówienia na konto bankowe Szaron. Wybierz odpowiednie konto bankowe i wykonaj przelew. W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane. Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty. Jeśli chcesz przyspieszyć ten proces, po dokonaniu wpłaty wyślij potwierdzenie przelewu na: zamowienia@szaron.pl
Dane do przelewów
z banków na terenie Polski (w złotówkach) | ING Bank Śląski
62 1050 1083 1000 0090 6991 4514 |
z banków zagranicznych (w złotówkach) | ING Bank Śląski
IBAN: PL 62 1050 1083 1000 0090 6991 4514 SWIFT: INGBPLPW |
wpłaty na konto walutowe
EURO (oszczędzasz opłaty dewizowe): |
ING Bank Śląski
IBAN: PL 72 1050 1096 1000 0090 7600 5322 SWIFT: INGBPLPW |
wpłaty na konto walutowe
DOLAR (oszczędzasz opłaty dewizowe): |
ING Bank Śląski
IBAN: PL 11 1050 1096 1000 0090 9649 9125 SWIFT: INGBPLPW |
Wysyłka zagraniczna
Wysyłamy na cały świat. Koszty przesyłki uzależnione są od kraju docelowego.
Aby poznać koszt dostawy:
- Dodaj produkty do koszyka.
- Wprowadź dane do wysyłki.
- W panelu podsumowania zamówienia wyświetli się koszt dostawy.
*Nie dotyczy wysyłki do Wielkiej Brytanii - jest wyceniana indywidualnie po złożeniu zamówienia.
Karty podarunkowe
Podaruj trafiony prezent!
W Szaron możesz zamówić bon podarunkowy, który umożliwi zakup dowolnych produktów w naszym sklepie stacjonarnym lub internetowym. Każdy bon podarunkowy jest bezterminowy. Możesz wybrać bon w formie elektronicznej lub w postaci karty podarunkowej.
- Elektroniczna karta podarunkowa
Elektroniczną kartę podarunkową można zamówić i zrealizować jedynie w sklepie internetowym. Zarówno zakup jak i jej realizacja jest w pełni zautomatyzowana. Kartę kupisz tutaj.
Wejdź w powyższy link, podaj kwotę, w wysokości której powinna zostać wystawiona karta podarunkowa. Podaj imię osoby obdarowywanej. Złóż i opłać zamówienie. Po zaksięgowaniu wpłaty, karta o podanej wartości zostanie przesłana na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
Elektroniczny bon podarunkowy możesz wydrukować lub przekazać osobie obdarowywanej w formie elektronicznej.
Realizacja elektronicznego bonu podarunkowego. Jeśli chcesz zrealizować bon podarunkowy:
- Zrób zakupy na szaron.pl
- Przejdź do koszyka.
- Wpisz kod z karty podarunkowej w polu KOD RABATOWY
- Ciesz się prezentem skrojonym na miarę!
- Plastikowa karta podarunkowa
Kartę upominkową w formie fizycznej możesz zakupić w naszej księgarni stacjonarnej w Ustroniu. jest ona do wykorzystania tylko stacjonarnie.