Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Dziękuję za informację zwrotną – Logos
59,99zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,99zł.
Komunikaty zwrotne docierają do nas codziennie: od przyjaciół, rodziny, kolegów, klientów, szefów, nauczycieli, lekarzy i nieznajomych. Oceniają nas, udzielają coachingu i krytykują za wyniki, osobowość i wygląd.
Wiemy, że opinie są niezbędne w rozwoju zawodowym i w zdrowych relacjach, a mimo to boimy się ich, a nawet je odrzucamy. Dzieje się tak dlatego, że komunikaty zwrotne tkwią na pograniczu dwóch przeciwnych sobie ludzkich pragnień: chcemy się uczyć i rozwijać, a jednocześnie być akceptowani i szanowani takimi, jakimi jesteśmy obecnie. Dziękuję za informację zwrotną to pierwsza książka, która otwarcie próbuje łagodzić to napięcie. Wyjaśnia, dlaczego komunikaty zwrotne są tak istotne, a jednocześnie tak trudne, i oferuje prosty system i skuteczne narzędzia pomagające nam z wdziękiem radzić sobie z życiowymi wichrami przypadkowych komentarzy, z dorocznymi ewaluacjami i niepożądanymi radami.
Świat biznesu przeznacza co roku miliardy złotych i miliony godzin na szkolenia, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego wszystkie te pieniądze inwestowane są w szkolenie odbiorców zarówno w pracy, jak w osobistych relacjach. To odbiorcy bowiem interpretują to, co słyszą, i decydują, czy i jak się zmienić.
Stone i Heen, współautorzy międzynarodowego bestsellera pt. Difficult Coversations, poświęcili ostatnie piętnaście lat na współpracę z korporacjami, organizacjami non profit, instytucjami rządowymi i rodzinami, aby ustalić, co pomaga nam w nauce, a co nam przeszkadza. Odkryli, że choć przyjmowanie komunikatów zwrotnych może być niełatwe, to jednak można się tego nauczyć.
Z książki dowiesz się, jak ROZPOZNAĆ wyzwalacze, które blokują naukę, ZROZUMIEĆ kiepsko przekazany komunikat zwrotny, ODKRYĆ martwe punkty, by zrozumieć ukryty wpływ naszego zachowania na innych, USTALIĆ GRANICE w obliczu bezlitosnej i destrukcyjnej krytyki i ODZYSKAĆ właściwą perspektywę nawet w najtrudniejszych rozmowach.
Czy jesteś zaangażowany w organizację, zespół czy relację, Dziękuję za informację zwrotną pomoże ci w skutecznej nauce – nie tylko od troskliwego coacha lub ukochanego mentora, lecz od niemal każdego. Autorzy z humorem i klarownością łączą najnowsze odkrycia neochirurgii i psychologii z praktycznymi i trzeźwymi radami. Książka ma zadatki na stanie się klasykiem w świecie przywództwa, organizacyjnych zachowań i edukacji.
„Wyobraźmy sobie organizację, w której wszyscy dobrze przyjmują komunikaty zwrotne. Zbiorowy poziom lęku zostałby obniżony. Ludzie uczyliby się i rozwijali. Mówisz, że to niemożliwe? Dzięki tej szalenie oryginalnej i skutecznej książce być może nie.”
Judy Rosenblum
była dyrektor ds. edukacji w Coca-Coli
oraz założycielka Duke Corporate Education
„Niezwykle oryginalny zbiór porad, w jaki sposób możemy zamienić komunikaty zwrotne na coś naprawdę pożytecznego”.
Chris Benko
wiceprezes globalnego zarządzania talentami w firmie Merck
„Jeśli chcesz kierować organizacją edukacyjną, to pierwszym zadaniem jest polepszenie jakości komunikatów zwrotnych. Niniejsza książka jest podstawowym przewodnikiem, jak tego dokonać”.
Amy C. Edmondson
profesor przywództwa i zarządzania
w Harvard Business School oraz autorka Teaming
Waga | 0,6 kg |
---|---|
Liczba stron: | 428 |
Format: | A5 |
Rok wydania: | 2017 |
autor: | |
wydawnictwo | |
Podtytuł |
Ostatnio oglądane
45,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00zł.
39,90zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90zł.
4,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,00zł.
40,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00zł.
8,00zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,00zł.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.