5 języków doceniania w miejscu pracy

Indeks: MO/0148

Stan: Nowy produkt

Autor: Gary Chapman

Wydawnictwo:

W magazynie, wysyłka w ciągu 24 godzin

41,99 zł

Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?
Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem.


Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft

Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy

Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada

Cechy Produktu

Autor: Gary Chapman
Okładka: miękka
Format: A5
Liczba stron: 246
Rok wydania: 2015
ISBN: 9788363488482
Brak recenzji klientów.

Napisz recenzję

  • Brak recenzji klientów.

    Napisz recenzję

    Inne pozycje autora