Zwroty i Reklamacje

Zwroty towaru

Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:

Ksiegarnia Szaron
Ogrodowa 6
43-450 Ustroń

z dopiskiem "Zwrot".
Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący.
Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie przesłanej wraz z produktami specyfikacji (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

    mailowo: zamowienia@szaron.pl
    telefonicznie: 503 792 766, poniedziałek-piątek w godz. 9-17

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt.
Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z BOK.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Szaron.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Ważna informacja

Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr

Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.

Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: zamowienia@szaron.pl.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o skontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.