Dostawa i koszty

1.Rodzaje przesyłek

Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich UPS/DHL (przesyłki są rejestrowane). Klient podczas realizacji zakupów ma możliwość wyboru sposobu przesłania przesyłki.

2. Informowanie o przesyłce
Zamówienie jest wysyłane na adres podany w formularzu danych osobowych jako adres dostawy. Przy każdym nowym zamówieniu adres ten można modyfikować.
O szczegółach doręczenia (godzina i numer nadania) poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej/Poczcie Polskiej.

3. Czas Dostawy

Poczta Polska:
Przesyłka polecona - 4-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska 48 - do 48 godzin

Kurier UPS/DHL: 24 godziny

4. Koszt dostawy

Poczta Polska:
Koszt dostawy jest uzalezniony od wagi produktów oraz kraju przeznaczenia (wysyłamy zamówienia na cały świat):
Szczegółowy cennik Poczty Polskiej: http://cennik.poczta-polska.pl/

ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI POWYŻEJ 150 zł jest zwolnione z kosztów dostawy (niezależnie czy przesyłka jest przedplacona przy opłacana przy odbiorze)

Kurier:
Przy Przedpłacie - 17 zł
Pobranie/Płatne przy odbiorze - 21 zł

Odbiór osobisty w księgarni: Ustroń 43-450, 3 Maja 49A - bezpłatny

5. Bezpieczeństwo dostaw
Wszystkie zamówienia realizowane przez Szaron.pl są uważnie i starannie pakowane. Wszystkie przesyłki są pakowane w koperty z folią bąbelkową lub folię stretch lub osobne pudełka z wypełnieniem.

Korzystamy z renomowanych firm kurierskich, dzięki temu transport przesyłek jest bezpieczny i szybki. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia ich w czasie dostawy.
Prosimy w trakcie odbioru przesyłki od kuriera o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze, ponieważ takie są warunki ubezpieczenia przesyłki. W przypadku uszkodzeń kurier/pracownik Poczty Polskiej ma obowiązek spisania protokołu szkody.
Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia (pozrywane folie, duże wgniecenia, zerwane folie, zmoczona tektura itp.), proszę nie podpisywać odbioru paczki i w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeden egzemplarz proszę zostawić dla siebie, a drugi dla kuriera. Następnie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Szaron.pl, mail: biuro@szaron.pl, tel. 503 792 766 i poinformowanie o fakcie spisania protokołu szkody.

6. Zwroty i reklamacje
Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 30 dni bez podania przyczyny.
Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli chcesz odstąpić od umowy zawarcia transakcji na odległość możesz wypełnić taki wniosek. Znajduje się on w regulaminie sklepu oraz w mailu potwierdzającym twoje zamówienie.